Sunday, February 21, 2010

SAtu kEpUAsAN

Hari ini hubby mengajak aku berbasikal keluar dari taman...terharu aku tak sangka nak jugak dia teman ku berkayuh...selalu dia ngan member-member dia je. Saat melepasi lampu isyarat dari taman rumahku bangga yang teramat..tak pernah seumur hidupku naik basikal berhenti kat lampu isyarat..masa kecik-kecik naik basikal lepas parit aje..tu pun mak da jerit..huhu..serun jugak masa nak melintas jalan takut ngan kereta yang bergerak..aku nie badan jek besar tapi hati kecik..dalam perjalanan cycling hubby mengajar cara nak tukar gear..kalau naik bukit pakai gear ringan..jalan biasa gear berat sikit..tekan je la kalau dia suruh tekan..aku ikut aje..macam nak tanggal kaki bila naik bukit..seronok masa turun bukit..punggung pun naik kebas..terasa macam nak tanggal seluruh anggota badan..tapi bagi aku itu semua satu kepuasan..

0 comments:

Post a Comment

Belajar Cakap Mat Saleh