Thursday, February 25, 2010




Ermmmmm...soalan yang baik..hehehe..rasanya dah lama aku tinggalkan penerokaan ku dalam bidang ICT ( Information and communication Technology ). Masa baru posting lepas maktab aku rasa boleh tahan terror jugak..tapi bukan terrorist la..boleh dikatakan aku je yang kena buat kat sekolah tu.. pamplet la,back drop la..minit mesyuarat la..dll..maklumlah baru lepas maktab..orang baru..buat aje la..masa tu kena posting kat SK Datuk Keramat(1) KL. Pas tu bila pindah kampung..aku jadi berat lak..tak tau lah pasal apa..mungkin sikap 'M' yang tumbuh kat badan aku nie banyak sangat.. Tapi sekarang nie minat ku meneroka kat dalam internet dah pulih semula..I'am back!!!..sebenarnya macam-macam benda yang kita boleh explore dalam internet..aku pun dah berjumpa dengan kawan-kawan lama dalam 'facebook'..boleh chat nampak muka kat Ym dan dah pandai buat blog nie..apa-apa pun rugi kalau kita tak menguasai ICT...

0 comments:

Post a Comment

Belajar Cakap Mat Saleh