Thursday, March 11, 2010

Mesyuarat Test Run SMPK


Pada 8-10 mac yang lalu mesyuarat Test Run Sistem Maklumat Prasekolah Kebangsaan telah diadakan di Hotel Tropical Inn Jb. Dihadiri oleh 5 orang wakil Jurulatih Utama prasekolah di setiap daerah dan pegawai-pegawai dari KPM dan JPNJ. Mesyuarat ini diadakan adalah bertujuan untuk menguji sistem yang telah dibina untuk mengumpulkan data bagi seluruh kanak-kanak yang mengikuti pendidikan awal di KPM,Kemas,Perpaduan dan Swasta. Mesyuarat ini telah dikendalilan oleh En Mohd Sauki B Mohamed iaitu Penolong Pengarah Sektor Pengurusan Pend. Awal Kanak-kanak, Kementerian Pelajaran Malaysia. Sistem ini dibina oleh Syarikat Rebound Asia yang dikendalikan oleh En Hisham B Maaruf dan En Mohd Razin B Mohd Mokhtar. Antara Pegawai yang hadir :
1. En Mohd Fauzi B Mahson
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Kementerian Pelajaran Malaysia.
2. Pn Rashidah Bt Mohd Rasul
Bahagian Pendidikan Khas
Kementerian Pelajaran Malaysia
3. En Mohamad Shar B Jasman
Unit Prasekolah
Jabatan Pelajaran Negeri Johor
4. En Norlizam B Mohd Monzai
Unit Pendidikan Swasta
Jabatan Pelajaran Negeri Johor.
Mesyuarat ini telah di rasmikan oleh En Zulkarnain B Fauzi Ketua Penolong Pengarah, Sektor Pengurusan Awal Kanak-kanak dan Prasekolah, kementerian Pelajaran Malaysia.






Wakil Daerah Batu Pahat :
1. En Mohd Jefri B Selamat. SK Sejagong
2. En Mohd Fauzy B Ahmad. SK Bukit Rahmat
3. Cik Farah Wahida Bt Mohd Som. SK Seri Chantek
4. Cik Isyanty Bt Ithnin. SK Seri Telok
5. Pn Norhafiza Bt Taib. SK Peserai

1 comments:

norhayati said...

amboi kak apis..dah bole jadi repoter ni..ngeh3x...maklumat lengkap, siap ada gambar lagi..cuma, kalo nak masuk paper, gambar kena buat action sikit je..hehehe..orait..selamat menulis..

Post a Comment

Belajar Cakap Mat Saleh